از بین بردن بو بد لباس بدون شستن آن

۴ بازديد

از بین بردن بوی عرق لباس بدون شستن آن شاید از نظر عده ای غیرممکن به نظر بیایید. با انجام فعالیت روزانه به علت فعالیت بدنی بالا یا گرمای بیش از حد امکان دارد که تعریق زیادی داشته باشید. عرق بدن بوی ناخوشایندی برای خود و دیگران داشته و بدیهی است به دنبال رفع آن باشید. گاهی اوقات به هر علتی امکان شستوشو وجود نداشته و باید راهکارهای دیگر را امتحان نمایید. خوشبختانه روش های زیادی وجود دارد که شما بدون آن که لباس را بشویید، بوی بد عرق را کاملا از بین ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های شگفت انگیز رفع بوی بد لباس بدون شستن را بررسی کنیم.

روش های از بین بردن بوی عرق بدون شستن آن

روش های از بین بردن بوی عرق بدون شستن آن شامل مراحل و روش های مختلفی است. این روش ها شامل موارد زیر می باشد.

  1. استفاده از اسپری های مختلف برای از بین بردن بو

استفاده از اسپری های مختلف برای از بین بردن بو از روش های متداول و در دسترس همگان می باشد. اسپری های مختلفی در دنیا وجود دارد که بر پایه ی اتانول یا روایح طبیعی تولید می شوند. اگر اسپری در دسترس نداشتید، می توانید از محلول آب، لیمو و رزماری بهره برید. لیمو یکی از روایح طبیعی و خوش بو در طبیعت بوده و رایحه دلپذیری ایجاد می کند. با اسپری این محلول می توانید بوی بد عرق را دفع کرده و جای آن را با عطر دل انگیز لیمو پر کنید.


  1. قرار دادن لباس در فریزر برای از بین بردن بوی بد عرق

قرار دادن لباس در فریزر برای از بین بردن بوی بد عرق راه حلی آسان می باشد. باکتری هایی که منجر به بوی بد در لباس شده اند، در فریزر به علت سرما قادر به فعالیت نبوده؛ بنابراین بوی بد عرق دفع خواهد شد. یک شب تا صبح لباس را فریز کنید و سپس قبل از پوشیدن اجازه دهید گرم شود و تمام. حالا لباس شما از شر بوهای بد و مزاحم خلاص شده است.

  1. استفاده از نور خوشید برای از بین بردن بوی بد لباس

استفاده از نور خوشید برای از بین بردن بوی بد لباس یکی از روش هایی است که احتیاج به تجهیزات خاص ندارد و در همه شرایط امکان پذیر می باشد. کافی است لباس بد بو را زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید و اجازه دهید چندین ساعت همانجا ساکن بماند. پس از برداشتن لباس قطعا متوجه از بین رفتن بوی عرق لباس خواهید شد؛ چراکه نور خورشید دشمن باکتری های مضر بوده و فعالیت آن ها را قطع می کند. با عدم فعالیت باکتری، بوی بدی دیگر تولید نخواهد شد.

  1. استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن بوی عرق در لباس

استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن بوی عرق در لباس یکی از کاربردی ترین راه حل ها می باشد. تیشرت مردانه اسپرت یا سایر البسه را درون کیسه ای قرار دهید، سپس مخلوط آب و جوش شیرین را بسازید تا حالت خمیری شکل بگیرد. خمیر را در قسمت هایی که بوی بد دارد قرار داده و تا زمانی که خمیر خشک شود صبر کنید. بعد از کندن بقایای خمیر خشک شده، دیگر بوی بدی از لباس خود احساس نخواهید کرد. باکتری هایی که منجر به تولید بوی بد شده در برخود با جوش شیرین دیگر قادر به فعالیت و ادامه تولید بوی بد نیستند.

  1. استفاده از پودر قهوه برای از بین بردن بوی بد در لباس

استفاده از پودر قهوه برای از بین بردن بوی بد در لباس یک روش تاثیرگذار بوده؛ زیراکه قهوه هرگونه بوی بدی را به خود جذب کرده و آن را با بوی خود تعویض می کند. پودر یا تفاله قهوه ممکن است در هر خانه ای وجود داشته باشد، کافی است تیشرت زنانه اسپرت یا دیگر البسه مدنظر را درون یک کیسه قرار دهید و مقداری قهوه را روی آن بریزید. درب کیسه را ببندید و اجازه دهید چندین ساعت لباس با پودر قهوه در تماس باشد. بعد از خروج لباس از کیسه و قرار دادن آن در هوای آزاد، دیگر بوی بدی به مشامتان نخواهد رسید.

  1. کمک از روزنامه برای از بین بردن بوی عرق لباس

کمک از روزنامه برای از بین بردن بوی عرق لباس یک نکته کلیدی بوده که بسیاری از افراد اطلاعاتی درباره آن ندارند. مقداری روزانه مچاله شده را در  قسمت های عرق کرده قرار دهید. به عنوان مثال در شلوار مردانه اسپرت می توانید روزنامه را داخل قسمت های داخلی پا، فرو کنید چون تعریق از این ناحیه بیشتر است. حداقل 4 و حداکثر یک شب تا صبح بگذارید لباس با روزنامه در تماس باشند. بعد از این مدت روزنامه بوی بد لباس را به خود جذب می کند.

  1. از بین بردن بوی عرق لباس با بخارشو

از بین بردن بوی عرق لباس با بخارشو شاید به فکر عده کمی برسد. با بخارشو در مدت زمان کوتاه و خیلی فوری می توانید بوی بد عرق را از لباستان دور کنید. این روش برای افرادی مناسب است که زمان کمی برای از بین بردن بوی بد داشته و نمی توانند از روش های طولانی بهره ببرند. کافی است مقداری آب، یا آب معطر را درون مخزن دستگاه قرار داده و آن را بر روی لباس بکشید. با حجم بخار زیاد ایجاد شده قطعا باکتری های مضر و بدبو کارایی خود را از دست می دهند. همچنین آب معطر لباس را علاوه بر پاکسازی از باکتری، عطرآگین می کند.

  1. استفاده از کیسه های معطر برای از بین بردن بوی بد عرق در لباس

استفاده از کیسه های معطر برای از بین بردن بوی بد عرق در لباس احتیاج به کمی زمان زیاد دارد. اگر عجله ای ندارید، می توانید لباس بدبو را درون این کیسه ها قرار داده و در کنار آن خوش بو کننده نیز بگذارید. درب کیسه را ببندید تا رایحه خوشبو کننده و کیسه به درون لباستان نفوذ کند. بعد از مدتی لباستان مجددا قابل استفاده بوده و بوی بدی نخواهد داشت.

  1. استفاده از محلول آب و الکل برای از بین بردن بوی عرق لباس

استفاده از محلول آب و الکل برای از بین بردن بوی عرق در لباس تاثیر زیادی داشته و با اسپری آن به لباس شاهد تاثیرات مثبت آن خواهید شد. اگر جنس پارچه لباس حسایتی به برخورد با الکل نداشته باشد، با اسپری آن باکتری ها را از بین می برد. شاید تصور کنید بعد از ازبین رفتن باکتری ها، حالا بوی الکل در لباس باقی می ماند. اما اینطور نیست و بعد از خشک شدن لباس هیچ بویی نخواهد داد.

  1. استفاده از گیاه فندق افسونگر برای از بین بردن بوی بد لباس

استفاده از فندق افسونگر برای از بین بردن بو بد لباس تاثیراتی معجزه آسا و شگفت انگیز خواهد داشت. این گیاه شاید در دسترس همگان نباشد اما در صورت وجود، عصاره آن را به لباس اسپری کنید و منتظر بمانید تا در فضای باز خشک شود. با این روش بوی عرق لباس را بدون شستن آن از بین می برید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.